Kotlina Kłodzka - klasa 6a i 7a

W dniach 21-22 września 2021 roku zorganizowaliśmy jako wychowawcy wycieczkę dla klasy 6a oraz 7a. Uczniowie w pierwszym dniu spędzili czas aktywnie na raftingu (spływ pontonowy) przełomem bardzkim na rzece Nysa Kłodzka. Następnie zatrzymaliśmy się w Kłodzku na posiłek. Dalej ruszyliśmy w kierunku miejscowości Karłów, aby zdobyć Szczeliniec Wielki oraz przejść malowniczą trasę turystyczną na szczycie m.in. "piekiełko" czy "diabelską kuchnię". Dzieci na dole na tzw. "Krupówkach" kupiły pamiątki i ruszyliśmy do punktu noclegowego w Zieleńcu. Po zakwaterowaniu w hotelu "Zieleniec" czekała na nas obiadokolacja. Następnie dzieci miały czas dla siebie na odpoczynek i regenerację.

W drugim dniu po pysznym śniadaniu dzieci miały czas na korzystanie z udogodnień hotelu. Dużym zainteresowaniem cieszył się profesjonalny tor bowlingowy (kręgle),  stół do cymbergaja oraz winda;-). Następnym punktem była Kudowa Zdrój, gdzie udaliśmy się do Szlaku ginących zawodów. Zwiedziliśmy na miejscu minii zoo, dzieci poznały pracę kowala, sztukę wypiekania chleba wraz z degustacją oraz wzięli udział w warsztatach gliniarskich, gdzie każdy chętny wykonał swój dzbanuszek. Zakończyliśmy tam pobyt przygotowanym specjalnie dla nas ogniskiem z kiełbaskami i napojami.

Ostatnim punktem wycieczki było Podziemne Miasto Osówka w Sierpnicy koło Głuszycy,  gdzie dzieci poznały historię obiektu oraz ciekawostki z II wojny światowej.

Wycieczka się udała, będziemy ją miło wspominać.

Opiekunowie: Marcin Sarzyński (7a), Piotr Górny (6a)